lollofrasse

Direktlänk till inlägg 14 februari 2012

Hej :)

Av Lovisa Olofsson - 14 februari 2012 17:05

Har inte gjort ett in lägg på ett tag nu bara för att vi inte har haft något internet på tvådagar    Så har inte kunnat bloggat något bara för det  

Men nu lovar jag att vara social   I morgon har jag pryo i två dagaar sen så är jag i skolan på fredag och så sen är det LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!   


Idag har det även alla   dag   Fick ett kort av min kompis idag det var jätte fint   Just nu sitter och jag lyssnar på JB   Han ksk inte är bäst men han är bra på att sjunga  


Venne vad jag ska säg mer, idag har jag i alla fall varit i skolan   Fick äntligen se min underbar sötnos som jag inte har sett på en vecka   Saknat han så mkt !  



SÅ bjuder jag på en fin fi bild på mig också  


Vi höres // Lollo      

                

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:P

Av Lovisa Olofsson - 10 juli 2012 23:15

Igår var på liseberg med alex, de var väll kul...., dom vi skulle träffa hitta vi aldrig, dom var där men vi hitta dom inte, men dom såg oss massor med gånger    Men jajaj så kan det gå      Men i alla fall, i morgon blir det vara med två kompi...

Av Lovisa Olofsson - 7 juli 2012 17:35

Idag har jag inte gjort så mkt, chillat typ    Det blir väll ta det lungt idag    Har inte kunnat sova på hela natten, venne vrf, men jag hoppas att jag i alla fall kan det denna gången    Just nu sitter jag och lyssnar på Anton och Affe    , s...

Av Lovisa Olofsson - 6 juli 2012 18:03

Ojojojoj, det var länge sen jag skrev något i min blogg    Jag känner att jag suger på att bloggan -.- Men jag har ju inget att göra så måste börja blogga igen      Jag har haft sommnarlov i vad är det en månad snart typ    gött det    Jag ha...

Av Lovisa Olofsson - 13 juni 2012 22:13

I morgon blir det undra med klassen då :) Kul Kul :)   På fredag går jag ut xoch då blir det sommarlov gött !!! :D Längtar extremt mkt !!!! :D   Har inte så mkt att söga att jag i alla fall har varit jävligt dålig på att uppdatera det hålle...

Av Lovisa Olofsson - 3 juni 2012 18:20


Frågestund fråga vad ni vill !! :D   // Lollo  

Presentation


Hej! :)
Jag är en tjej på 15 år :)
Jag älskar hästar jag lever för hästar ! :)
Jag har även en katt som heter Frasse :)
Denna bloggen handlar om vänner, livet, djur och kärlek ! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards